Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΗΜΕΡΑ

RADIOMOYSIKORAMA

RADIOMOYSIKORAMA
LAIKA TRAGOYDIA

serifis

Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2011

Οι 10 καλύτερες τροφές για τη γυναίκα






Στις μέρες μας οι περισσότερες γυναίκες είναι πιο αγχωμένες από ποτέ. Προκειμένου να μάθουν να φροντίζουν το σώμα τους, πιστεύουν ότι είναι επιτακτική ανάγκη να τρώνε τα 'κατάλληλα' τρόφιμα. Αν και ο καθένας θα μπορούσε να επωφεληθεί από τα ακόλουθα 10 τρόφιμα, οι διατροφικές απαιτήσεις του κάθε ατόμου, είναι συγκεκριμένες και ποικίλουν ανάλογα με την ηλικία και το φύλο.

Όμως επειδή οι γυναίκες έχουν συγκεκριμένες διατροφικές απαιτήσεις, παρακάτω ακολουθούν οι 10 σημαντικότερες τροφές για την διατροφή τους.

Τα φασόλια

Τα φασόλια είναι γνωστά για το ότι κάνουν πολύ καλό στην καρδιά. Επίσης είναι ιδιαίτερα θρεπτικά, χαμηλά σε λιπαρά και έχουν πολύ χαμηλό κόστος! Στην πραγματικότητα, μισό φλιτζάνι φασόλια περιέχει 5 γραμμάρια φυτικών ινών, που είναι το ένα τέταρτο της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης.

Το Λάχανο

Το λάχανο είναι καλή πηγή φυλλικού οξέος και βιταμινών του συμπλέγματος Β. Μελέτες συνιστούν οι γυναίκες να καταναλώνουν 400 μικρογραμμάρια φυλλικού οξέος καθημερινά. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης όπου η έλλειψη του φυλλικού οξέος μπορεί να προκαλέσει βλάβες στο νευρικό σύστημα του εμβρύου.

β-καροτένιο

Το β-καροτένιο είναι φυσική χημική ουσία που ανήκει στην οικογένεια των καροτενοειδών. Εκτός από τα καρότα, το β-καροτένιο βρίσκεται στα κίτρινα και πορτοκαλί λαχανικά, τα πορτοκάλια, τις ντομάτες, τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά και τα κίτρινα φρούτα (πεπόνι, βερίκοκο κ.λ.π.). Το σώμα μας μετατρέπει το β-καροτένιο σε βιταμίνη Α, μέσω αυτής της βιταμίνης βοηθά στην επούλωση των τραυμάτων του δέρματος και μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για εμφάνιση καρκίνου του μαστού.

Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος και φυσικά το λάδι του είναι μία άριστη πηγή ω-3 λιπαρών οξέων, τα οποία συμβάλλουν στην προστασία της καρδιάς. Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, δεδομένου ότι οι καρδιοπάθειες παραμένουν μια από τις κύριες αιτίες πρόωρου θανάτου μεταξύ των γυναικών. Επίσης ο λιναρόσπορος είναι και πολύ καλή πηγή φυτικών ινών. Ένας τρόπος για να προσθέσετε το λιναρόσπορο στη διατροφή σας είναι, να προσθέτετε λιναρόσπορο στο μπολ με τα δημητριακά σας κάθε πρωί.

Ο Σίδηρος

Για να έχετε ισορροπία στη διατροφή σας, είναι σημαντικό να καλύπτετε και τις ανάγκες του σώματός σας σε σίδηρο. Οι γυναίκες πρέπει να λαμβάνουν όσο το δυνατόν περισσότερο σίδηρο μέσω των τροφών που καταναλώνουν και όχι μόνο μέσω συμπληρωμάτων. Πλούσιες πηγές σιδήρου είναι, συκώτι, χοιρινό, κόκκινο κρέας, πουλερικά, αυγά, χυμός από δαμάσκηνα, όσπρια, μπιζέλια, ξηροί καρποί, σπανάκι, στρείδια, εμπλουτισμένο ψωμί και δημητριακά, αποξηραμένα φρούτα, σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Η σόγια

Συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή σας σόγια, η κατανάλωση της οποίας μπορεί να βοηθήσει τις γυναίκες να μειώσουν σημαντικά την κακή χοληστερόλη ( LDL) και να αυξήσει την καλή χοληστερόλη (HDL). Μια πλούσια πηγή πρωτεΐνης από σόγια είναι το μαλακό τυρί από σόγια (tofu). Ακόμα και αν δεν σας αρέσει το τυρί από σόγια υπάρχουν πολλοί εναλλακτικοί τρόποι για να το συμπεριλάβετε στη διατροφή σας, όπως ο κιμάς από σόγια.

Το νερό

Άφθονο πόσιμο νερό είναι απαραίτητο για την υγεία των γυναικών αλλά και των ανδρών. Το νερό είναι επίσης ένας πολύ σημαντικός βοηθός στην απώλεια βάρους, δεδομένου ότι καταστέλλει την όρεξη και βοηθά το σώμα σας να μεταβολίσει το αποθηκευμένο λίπος.

Το μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι απολύτως απαραίτητο για την υγεία της γυναίκας. Το μπρόκολο είναι μια πολύ καλή πηγή ασβεστίου η οποία περιέχει και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες όπως το κάλιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Το ασβέστιο

Αν και η ημερήσια συνιστώμενη δόση του ασβεστίου είναι περίπου 800mg, ορισμένες έρευνες υποστηρίζουν ότι οι περισσότερες γυναίκες θα πρέπει να λαμβάνουν σχεδόν το διπλάσιο ποσό από αυτό. Συμπεριλαμβάνοντας καθημερινά στη διατροφή σας γαλακτοκομικά προϊόντα, είναι ένας πολύ καλός και εύκολος τρόπος, ιδιαίτερα για τις ηλικιωμένες γυναίκες, να προστατευθούν από την οστεοπόρωση.

Ο σολομός

Αυτό το ιδιαίτερο ψάρι είναι μια άριστη πηγή ω-3 λιπαρών οξέων. Ο σολομός έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και χαμηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη. Ακόμα περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ασβέστιο, ψευδάργυρο, σίδηρο και μαγνήσιο.

Γράφει: Καραφυλλίδης Π. Ευμένης, Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Bsc (Hons), MSc, NYSCDN

powered by Agones.gr - Stoixima
powered by στοιχημα

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων:

add this from HERE!

SSSS

"Print this page"

AGNANTA HLEIAS

AGNANTA HLEIAS

Τα Άγναντα από την ίδρυσή τους


Το 1835 με Βασιλικό Διάταγμα, η απελευθερωμένη Πηνεία αρχίζει να παίρνει διοικητικά την μορφή της και μεταξύ των δήμων που δημιουργούνται, είναι και αυτός της Σελληεντίας (Τατάραλης). Περιλαμβάνει εκτός των άλλων οικισμών και το Σινούζι.
Το 1841 οι Δήμοι συγχωνεύονται σε έναν με Βασιλικό Διάταγμα της 22ας Ιανουαρίου 1841 "Περί συγχωνεύσεως των Δήμων της Επαρχίας Ηλείας" σε 8 από 22 που δημοσιεύθηκαν στο Φ. Ε. Κ. 5/ 8 / 1841.
Δήμος Πηνιειαίων (Πηνείας) με έδρα τον οικισμό Λουκάβιτσα και αποτελείται από τους οικισμούς:
α) Μπαλί, Αλιάδες, Μπεζαϊτη, Δάμιζα, Καλαθά, Κολοκυθά, Σκληρού, Μαρινάκι, Ιμάμτσαούση, Μονή Αγίου Βλάση και Υπεραγία Θεοτόκος.
β) Απάνου Λουκάβιτσα, Μουσουλή, Δελήμπαλη, Κάτου Λουκάβιτσα, Πυρί, Καραλή, Βελανίδι, Ρουπακιά, Σούλι.
γ) Κούλουγλι, Κλεισούρα, Μουζίκα, Δαφνιώτισσα (Δαφνίτσα), Μπεσερέ, Λόπεσι, Νιοχώρι, Κοκλάκι.
δ)Τατάραλη, Σκλήβα, Σιμόπουλου, Λαγανά, Καλού Παιδιού, Σισόζι (Σινούζι), Μπονδάναι (Μπουρντάνου), Καραγκιαζάκι ( Καραγκιούζι), Λουκά, Δάρα, Αναζήρι, Μπέχρου, Γερουπέτρου, Καρυά, Καρακασίμι, Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος.
Με Βασιλικό Διάταγμα της 5ης Δεκεμβρίου 1845 δημοσιεύθηκε στο αρ. 34/ 20 – 12 – 1845 "Περί προσδιορισμού των εδρών των Νομαρχιών και Επαρχιών". Έδρα του νομού Ηλείας ο Πύργος. Ο δε Δήμος Πηνιείων ως εξής: Μπαλί, Σούλι, Αηλιάδες, Μπεζαϊτη, Δάμιζα, Καλαθά, Κολοκυθά, Σκληρού, Μαρινάκι, Ιμάμ – Τσαούση, Μονή Αγίου Βλάση, Υπεραγία Θεοτόκος, Απάνου Λουκάβιτσα, Δελήμπαλη, Κάτου Λουκάβιτσα, Πυρί, Καραλή, Βελανίδι, Ρουπακιά, Σούλι, Μπαλί, Κούλουγλι, Μπεσερέ, Λόπεσι, Νιοχώρι, Κοκλάκι, Μουζίκα, Σκλήβα, Σιμόπουλου, Λαγανά, Καλού Παιδιού, Σινούζι.
Ο Δήμος Πηνιείων διαιρέθηκε σε κοινότητες με Βασιλικό Διάταγμα στις 18 – 8– 1912 "Περί συστάσεως Δήμων και κοινοτήτων", και μεταξύ άλλων είναι και η κοινότης Σινούζι.
Το Βασιλικό Διάταγμα που εκδόθηκε στις 28 – 8 – 1912 "Περί αναγνωρίσεως κοινοτήτων εν τω νομό Αχαΐας και Ήλιδος" που δημοσιεύθηκε στο αρ.256/ 28 – 8 – 1912 Φ.Ε.Κ. Αναγνωρίζονται οι κοινότητες και οικισμοί με λιγότερους από τριακόσιους κατοίκους αλλά που έχουν και σχολεία, όπως στο Σινούζι.
Με Νομοθετικό Διάταγμα της 17 – 9 – 1926 "Περί μετονομασίας κοινοτήτων και συνοικισμών", έχουμε και στην Πηνεία τη μετονομασία του χωριού Σινούζι σε Άγναντα.
ΠΗΓΗ: Ηλίας Π. Τουτούνης, Ο δήμος Πηνείας,

Παρουσίαση Νομού Ηλείας - Εισαγωγή

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

N. HLEIAS PYRGOS

Ειδήσεις Google

Αθλητικά - Ειδήσεις Google

TV LIVE

المزيد من القنوات | Watch more Tv

MAP

MAP
AGNANTA HLEIAS

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
ΚΛΙΚ στήν εικόνα

ΚΛΙΚ στήν εικόνα

Reverse Phone Number AJAX Search

δ

δ
Κλίκ στήν εικόνα

Η ΩΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΟΛΕ ΟΛΕ....

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ  ΟΛΕ ΟΛΕ....
ΚΛΙΚ στήν εικόνα

ΛΑΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

ΛΑΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Pathfinder

ΑΚΟΥΣΕ ΦΙΛΕ ΔΥΟ ΠΕΝΙΕΣ(στο μπουζούκι ο Παναγιώτης ) ΑΓΝΑΝΤΑ

Loading...

zoni asfaleias sos

Loading...

Maukie - the virtual cat

ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ O SERIFIS

ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ O SERIFIS

ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ

ΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ,ΑΝ ΣΕ ΒΑΡΕΝΕΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΕ
ΕΝΑ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ,ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΤΕΙΣ .ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΥΠΗΡΞΑΝ ΕΔΩ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΖΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΡΩΙΝΗ. ΛΥΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ,ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΠΡΩΤΑ ΕΣΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΙΑ ΣΤΕΡΕΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙΣ. ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ.

ΑΜΕΡΙΚΗ 2001

Loading...

Blogz.GR

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com

ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠEΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


Νομός Ηλείας
Μουσείο Αρχαίας Ολυμπίας
Τηλ. 26240-22529
Μουσείο Ολυμπιακών αγώνωνΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠEΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Τηλ. 26240-22544
Αρχαιολογικό Μουσείο Ήλιδας
Τηλ. 26220-41415
Ναός του Επικουρίου Απόλλωνος
Τηλ. 26260-22275
Μουσείο Λαογραφικό Αμαλιάδα
Τηλ. 26220-22912
Κάστρο Χλεμούτσι
Τηλ. 26230-95033

· Αρχαία Ολυμπία
· Αγορά Αρχαίας Ήλιδας
· Ναός Επικούριου Απόλλωνος
· Ναός Αφροδίτης (Φιγάλεια)
· Ναός Αθηνάς (Αλίφειρα)
· Ναός Δήμητρας (Λέπρεον)
·Παναγία η Καθολική (Γαστούνη)
·Μονή Φραγκαβίλλας (Αμαλιάδα)

GREECE ΠΑΝΑΓΙΩΤΗς

Loading...

ΑΓΝΑΝΤΑ ΗΛΕΙΑΣ

MAPS AGNANTA HLEIAS


Προβολή μεγαλύτερου χάρτη ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕ ΤΑ ΒΕΛΗ: ΠΑΝΩ + ΚΑΤΩ + ΔΕΞΙΑ + ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ GOOGLE ΒΑΣΙΛΗΣ


Πνευματικά δικαιώματα
Ότι δημοσιεύεται πρωτότυπα στο blog αυτό, είναι copyleft. Για οποιαδήποτε έστω και με μικρό αντίτιμο εμπορική χρήση, απαιτείτε η άδεια απο τον τον διαχειριστή του blog. Θερμή παράκληση (όχι υποχρέωση) στο τέλος οποιαδσήποτε αναδημοσίευσης να αναφέρεται η πηγή (Πηγή: serifis.Blogspot.Com).